[linux-donanim] Re: ess1370 ve dual-channel audio

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 07:43:31 EST

    On Sat, 28 Feb 2004 18:20:19 +0200
    Umut <php@kakalak.org> wrote:

    U> Merhaba,
    U>
    U> ESS1370 Asahi Kasei AK4531 chipset bir ses kartım var.
    U> Uzerinde rear output yazısı var board üzerinde. ama herhangi
    U> bir jumper ya da benzeri bir şey yok.
    U>
    U> alsa ayarlarında herhangi bir dual-channel ayarı bulamadım.
    U> rear channel için ayrı bir PCM de mevcut ses kartı içinde
    U> anladığım kadarıyla. Ama ikinci PCM de şu anda front
    U> channel'dan ses veriyor. Yani iki xmms herhangi bir
    U> software mix yapmadan farklı kanallardan kesintisiz
    U> ve sesi bozmadan çalıyorlar.
    U>
    U> bu rear channel kullanimi için yapılabilecek bir şey var mı?
> [...]

     Ben tam olarak ne istediginizi anlayamadim :)

     ses kartinin normal cikisi klasik bir stereo hoparlor takinca ses
    veriyor, ve "rear channel" a takinca da ayni sesi mi veriyor ?

     2 adet xmms calistirip, birine normal cikis oburune rear cikis
    (oss emulasyonunda /dev/dsp1 olur sanirim) kullan dedidiginizde
    dediginizi yapiyor mu ?

     Bunlari yapiyorsa gayet guzel calisiyor demektir.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens