[linux-donanim] Re: bozuk disk (OK)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 15:36:03 EST

    Merhaba
    Sanirim bir ilerleme kaydettim...

    Ayni ozelliklerdeki bir diske tamamen dd-rescue denen
    bir aracla aktarma yaptim. Dedigim sektorde hata verdi

    Aktarma tamamen bittikten sonra once cfdisk ile partition
    tablosunu actim. Aynen digeri gibiydi. Ancak e2fsck her
    defasinda 0 blocks hatasi verdi. cfdisk ile tekrar girip
    degisiklik yapmadan save komutunu verdim.

    tekrar e2fsck baslattim ve jurnali, saglam nodelari buldu.
    Sonra bir kac hatali node icin yes vermemi istedi vs

    Su anda tum datalarim saglam.
    Ustelik takili oldugu disk de saglam.

    Diger diske gelince...

    Onu tek partition olarak yeniden formatladim (ext3)
    Simdilik gozlem altinda. dd icin kullandigim diskin
    yerine tekrar CD'lerdeki mp3leri doldurmaya
    basladim.

    Bu diskleri bad sector oldugunda geri aliyorlar mi
    garanti kapsaminda?

    Saygilar.
    Umut