[linux-donanim] Re: bozuk disk

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 12:30:52 EST

    Diski evdeki makinamda bakiyorum
    Bir ilerleme var.

    Partition tablosuna ulastim.
    Hatta ilk partitionu dd ile komple okudum.
    Ama ilginctir, dd ile partition ismi verince okumuyor
    ama dogrudan partiiton verince okuyor.

    Benim dusuncem simdi ayni marka/model bir diske
    tamamen dd ile aktarmak. Bir sekilde herseyini
    okumayi basariyor.

    Diskten ters bir ses yok. Kulagimi dayadim partitioni
    mount etmeye calisirken dinldim. 10-15 tane
    hata logu atti ama tek bir ters ses gelmedi.
    tikir tikir calisiyor, yani hic tikirti bile yok.

    bir baska alternatif windowstaki e2fs ile taramak.
    bakalim ne gorecek.

    Saygilar.
    Tesekkurler..

    Onur> Yazanlara gore disk gitmis gibi gorunuyor, ama daha once diskten ters
    Onur> sesler gelmiyor demistiniz. Bir ihtimal sadece boardu gitmistir de
    Onur> kafasi icindeki silindirleri cizmemistir. Ayni marka + model bir diskin
    Onur> board unu bu diske takarak (biraz riskli de olsa) belki diski + veriyi
    Onur> kurtarabilirsiniz.
    Onur>
    Onur> Disk baska bir makinada calisiyor mu ?
    Onur>