Re: [Linux-donanim] dsl modem hakkında

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Mon 13 Dec 2004 - 10:58:01 EET

Merhaba,

http://www.sky.com.tr/urunler/network.asp?grup=8&marka=58&altgrup=116&urun=446&comp=0&sayi=2&page

adresinde surucusu var. Dogrudan indirmek isterseniz asagidaki adreste duruyor :

http://www.sky..com.tr/ftp/Onixon_Linux_Driver.zip

ANCAK ! :

1. ZIP'in icindeki "doc" dosyasinda da belirtildigi gibi, cekirdek 2.4 icin yazilmis.
2. Ben kullanmis degilim.
3. Asagidaki adrese de goz atmanizda yarar var, bu konu konusulmus orada :

http://www.linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1979

Kolay gelsin.

From: cenk dost

Benim (ONİXON dsl 100 U) USB adsl modemim var.
Bu modem windows la çalışıyor, linux nasıl uyarlıyabilirim.
Bilgisayarı yeni aldim ev kullanıcısıyım,emekliyim,bir aydır
arastiıyorum,firmadanda müspet cevap alamadim.
Bende linux kullanmak hatta vindowsu tamanen kaldirmak istiyorum,
bunun icinde oncelikle modem sorununu cozmek gerekir diye dusunuyorum.
Saygilarimla