[Linux-donanim] dsl modem hakkında

From: cenk dost (dusvar@yahoo.co.uk)
Date: Mon 13 Dec 2004 - 09:53:13 EET

 Benim (ONİXON dsl 100 U) USB adsl modemim var.
Bu modem windows la çalışıyor, linux nasıl uyarlıyabilirim.
Bilgisayarı yeni aldim ev kullanıcısıyım,emekliyim,bir aydır
arastiıyorum,firmadanda müspet cevap alamadim.
Bende linux kullanmak hatta vindowsu tamanen kaldirmak istiyorum,
bunun icinde oncelikle modem sorununu cozmek gerekir diye dusunuyorum.
Saygilarimla
e-posta: dusvar@yahoo.co.uk