[linux-donanim] Re: Motorola PowerPC 604

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 15:36:48 EEST

Merhaba,

* A.Kemal Ökmen [2004-08-03 11:21:34+0000]
> Elimde soyle bir makine var:
>
> Motorola PPC 604-133 Mhz,
> 64Mb RAM
> 3 GB HDD
>
> Bu makinaya linux kurmayi dusunuyorum. Su an AIX var uzerinde. Olursa
> firewall amacli kullanicaz. Internette kisa bir arastirmadan sonra
> debian'in iyi olacagi kanaatine vardim. Daha once bu tur bir makinaya
> linux kuran veya bilgisi olan arkadaslar yardim ederse ve/veya kaynak
> gosterirse sevinirim.
>
> 1- Debian iyi bir secim mi?
> 2- Debian ppc 3.0 r2 isolarini indirip cd'ye yazdim, makina boot olmadi.
> [...]

Bu makineler "OldWorld Mac" olarak geciyor. Debian-installer'in son
surumlerinden biriyle deneme yapar misiniz?

  http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/powerpc/current/sarge-powerpc-netinst.iso

Kurulumda karsilasaginiz hatalari asagidaki belgeye uygun bicimde
raporlarsaniz sevinirim:

  http://www.debian.org/devel/debian-installer/report-template

--
roktas