[linux-donanim] Motorola PowerPC 604

From: A.Kemal Ökmen (aokmen@comu.edu.tr)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 14:21:34 EEST

Merhabalar,
Elimde soyle bir makine var:

Motorola PPC 604-133 Mhz,
64Mb RAM
3 GB HDD

Bu makinaya linux kurmayi dusunuyorum. Su an AIX var uzerinde. Olursa
firewall amacli kullanicaz. Internette kisa bir arastirmadan sonra
debian'in iyi olacagi kanaatine vardim. Daha once bu tur bir makinaya
linux kuran veya bilgisi olan arkadaslar yardim ederse ve/veya kaynak
gosterirse sevinirim.

1- Debian iyi bir secim mi?
2- Debian ppc 3.0 r2 isolarini indirip cd'ye yazdim, makina boot olmadi.
Boot icin bir ayari falan mi var?

Iyi calismalar.

-kemal