[linux-donanim] Re: Laptop Bios Sifresi

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI. (xybernaut@gmx.com.tr)
Date: Tue 20 May 2003 - 17:23:16 EDT

Batarya ve Pil cikarma sendromu bitmeyen bir hikayedir :)
Olay bios pilinin cevresinde bulunan bir jumperi 5 sn kom$u jumperle kisa
devre etmekde bitiyor. Hatta "clear cmos" gibi patetes baskiyla elektronik
devrenin uzerinde yazmasi gerekiyor.
Iyi $anslar..
H.ibrahim ELKIRMIZI.

On Tue, 20 May 2003 10:17:01 -0700 (PDT)
"Hüseyin" Eski <eskih@yahoo.com> wrote:

> Toshiba Satellite Pro 4320 laptopum var. Açılıştaki bios (ve sistem)
şifresini bilmiyorum. Laptopun bataryası ve bios pilini çıkardım.Nerdeyse yarım
gün beklettim ama düzelme yok.