[linux-donanim] Re: Laptop Bios Sifresi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 20 May 2003 - 14:56:46 EDT

Merhaba,

Tue, 20 May 2003 10:17:01 -0700 (PDT) tarihinde "Hüseyin" Eski
<eskih@yahoo.com> soyle yazdi:

> Toshiba Satellite Pro 4320 laptopum var. Açılıştaki bios (ve sistem)
> şifresini bilmiyorum. Laptopun bataryası ve bios pilini
> çıkardım.Nerdeyse yarım gün beklettim ama düzelme yok. Teşekkürler.
Laptop'inizda (muhtemelen klavyenin altinda) acayip bir yerdeki bir
jumper'i oynatmaniz gerekiyor.

Tabii marka/modele gore nerededir, nasildir, onun icin Toshiba Teknik
Servisi'ni aramaniz ya da Toshiba'nin support sayfalarinda turlamaniz
gerekiyor.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694