[linux-donanim] Re: modem onerisi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 11 May 2003 - 15:20:11 EDT

Merhaba,

(linux-baslangic listesinden tasidim)

11 May 2003 21:48:02 +0300 tarihinde Cengizhan Kaptan
<cengizhan@intlcommerce.com> soyle yazdi:

CK> Conexant chipsetli modemler tanitilabiliyor ama bence ucuz bir external
CK> modem alin (zira hakiki modemler onlardir), speed.com markasi mesela
CK> ucuz ve guzel bir external modem, rahat edersiniz...
speedcom modem daha once kullandim ve hic memnun kalmadim. harici modemin
kotusu olur mu derken bir firmada 2 speedcom direk elimde kaldi.

sinyal sesinde inanilmaz cizirti uretiyorlar, hat kalitesini ve baglanti
hizini direk etkiliyor. 14400 faks niyetine kullanmak durumunda kaldik.

belki o cihazlarda problem vardi bilemiyorum. boyle baska harici modemlerle
problem yasayan var mi?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694