[linux-donanim] Re: Susan ethernetler.. - cozuldu

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Thu 08 May 2003 - 15:16:16 EDT

Selam,

Thu, May 08, 2003 at 07:43:14PM +0300 , Doruk Fisek :
> Merhaba,
>
> Thu, 08 May 2003 18:41:06 +0300 tarihinde Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>
> soyle yazdi:

> ACPI'yi topluca taslayalim arkadaslar :-)

Yok, ACPI'i degil, ACPI spesifikasyonunda destekleri olan
yaraticilarinin bile ACPI uyumlu donanim urettik deyip spesifikasyona
uymadiklarini gorunce onlari taslayalim :). ACPI ozunde cici duruyor :).

Su an 2.4 cekirdek kullniyorum. Az once 2.4.21-rc1'i derledim ACPI'in
hemen hemen tum ozelliklerini (power man. icin) kullanabiliyorum artik.
Zaten suspend to disk gibi ozellikleri 2.6'dan once kullanma heveslisi
de degilim :). Kisaca "benim icin calisiyor" :).

gorusmek uzere,

--
Baris Metin