[linux-donanim] Susan ethernetler..

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 08:24:07 EDT

Merhaba,

Biri i82557 (eth0), digeri RTL-8139 (eth1) olan bir HP vectra
makinada ethernetler bir sure sonra susuyor. Makinayi firewall
amacli kurmustum. Denedigim kadariyla konsoldan her turlu web, ftp
kullaniminda (eth1 uzerinden) bir sorunla karsilasmadim. Ama masq
ile internete cikan icteki bir makinadan birkac saniyeden fazla ftp
ile dosya cekemiyorum.

Ethernetleri down-up yapmam birseyi degistirmiyor. Sustular mi
kendisi de iki etherneti de kullanamiyor, LAN'a ve disariya ping
atamiyor mesela.

En son dmesg'de sunlara rastladim, google'da ariyorum ama henuz 3com
modullerindeki buglar disinda birsey bulamadim.

NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out
eth0: Transmit timed out: status 7048 0c00 at 4121/4181 command 0001a000.

lspci'da anakart 450KX/GX cipset gorunuyor (oyledir inanirim).

fikri olan? :)

--
 Alper Ošuz    alperliste@showtv.com.tr