[linux-donanim] Re: Ati radeon igp 320m

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 05:48:49 EDT

Tolga Guver wrote:
> merhaba
>

> bende compaq evo N1015v var ve ne yazik ki red hat 9.0`da kartimi
> gormesine ragmen bir turlu basarili bir sekilde linux`u grafik ekranda
> acamadim en sonunda standart VESA diyerek linuxu grafik ekranda
> kullanabilir oldum

  http://tooleweb.homelinux.com/EvoN1015v/

  Adresinden cekeceginiz suruculerle Xv de dahil 2D hizlanma adina pek
cok ozelligini kullanabilirsiniz.

  Aslinda sorun ekran kartinda degil agp da (kart radeon 7000/7500 un
modifiye edilmis hali). XF86Config de ForcePciMode seklinde bir komut
ile 3d destegi de elde etmek mumkun(mus) ancak pratikte sonuca
ulasildigina dair bir yazi okumadim henuz.

  Saygilar,
  Onur Kucuk