[linux-donanim] Re: Ati radeon igp 320m

---------

From: Tolga Guver (tolgag@netscape.net)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 05:24:52 EDT

merhaba

bende compaq evo N1015v var ve ne yazik ki red hat 9.0`da kartimi
gormesine ragmen bir turlu basarili bir sekilde linux`u grafik ekranda
acamadim en sonunda standart VESA diyerek linuxu grafik ekranda
kullanabilir oldum

Onur Kucuk wrote:

> Merhaba,
>

> Ati radeon IGP 320 serisi ekran kartinda 3D hardware-acceleration
> destegi test etmis / basarili olmus olan var mi ?
>
> Daha cok laptop larda kullanilan bir ekran karti (compaq presario
> 900, compaq evo n1015v vs.)
>
> DRI listelerine gore yeni cvs den cekilmis suruculer ve agpgart la
> ilgili birkac ayarla bu is "yeni yeni" olabiliyormus, ancak elimde bu
> kart mevcut degil.
>

> Saygilar,
> Onur Kucuk

Res. Ass. Tolga Guver
Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
Beyazit / Istanbul Turkey 34452
Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
Fax : +90 212 528 38 47
Licq : 36075087