[linux-donanim] Re: Yeni bir sistem toplarken dikkat edilmesi gerekn noktalar

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 10:25:32 EDT

Merhaba,

KT600 almayacaksaniz nforce2 cipsetli anakartlardan alsaniz?
KT400'un performansi daha dusuktu ve son zamanlari bilmiyorum ama
yeni ciktiginda hem linux hem win32'de cok surucu sorunlari
cikmisti. Anakartta onboard vga istemiyorsaniz nforce'un SPD
modelleri var.

kogal gelsin

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr