[linux-donanim] Re: Yeni bir sistem toplarken dikkat edilmesi gerekn noktalar

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 10:08:53 EDT

Tekrar merhaba,
Linux baslangic listesinde soyle bir yazisma gecmisti."Kernel tartışma
listesinde via8235 cipsetlerin cok bas agrittigindan bahsediyorlar, yeni
makina alacakların dikkatine sunulur." Benim sormak istedigim bu kt400
chipsetli anakart kullanip da sorun yasayan veya gul gibi gecinen varmi.
Birde bu combo denen alet, icinde uc alet barindiriyor ya Linux bu üc
aletide problem yaratmadan kullanabilir mi ? Cok oluyorum biliyorum ama
saglikli kullanamiyacagim bir alete de 60 $ vermiyeyim dimi.

Selamlar
Kerem

Kerem Koy wrote:
> Merhaba,
>
> Yeni bir sistem toplamak istiyorum . Dusundugum konfigurasyon
soyle.islemci
> : Amd athlon 2600+, anakart : Msi yada Asus kt400 chipsetli bir anakart,
> Grafik karti gf4 mx440, cdrom : Toshiba cd-rw/dvd combo, seagate 40gb
> 7200rpm ide harddisk . Bu parcalarin icinde benim icin havada kalanlar
yani
> benim icin sorun olurmu olmaz mi karar veremedigim iki parca var anakart
ve
> combo dvd rom. Bu konfigurasyonla Linux da bir problem yasarmiyim ?

> [...]

  Tek alkima gelen sorun "board un onboard ses karti varsa linux ta
taniniyor mu" olur. O konuda da cok inatci olmamak lazim, donanimlar
yeni olduguna gore destegi de "su an taninmiyorsa bile" yoldadir.

  Saygilar,
  Onur Kucuk (d.li)