[linux-donanim] W2K ve Linux

---------

From: Emre KARAYAZGAN (emrekarayazgan@yahoo.com)
Date: Fri 21 Feb 2003 - 01:26:15 EET

    Makinamda W2K kurulu. Doğal olarak MBR'de. Uzatılmış bölüme de linux kurmak istiyorum. Daha doğrusu kurdum, ama açılışta OS listesi gelmiyor. Ne yapmam gerek?

    Emre KARAYAZGAN
    I. U. Electrics & Electronics Engineering
    PS: Please do not "REPLY" my e-mails. If you want to answer my e-mail, please compose a new one !!!