[linux-donanim] SunSite Bilkent FTP Sunucusu

---------

From: Emre KARAYAZGAN (emrekarayazgan@yahoo.com)
Date: Thu 20 Feb 2003 - 11:34:45 EET

    Bİlkent'in sitesinde İnternet Servisleri'nin altındaki SunSite Bilkent'te bulunan Program Arşivi'ndeki Linux altında bulunan Mandrake'yi indirdim. Ancak, sunucuda yazan dosya boyutu ile inen dosyalarının büyüklükleri arasında çok ciddi farklar. Bu dosyalar WİnRAR ile sıkıştırılmış. Açtığımda da birşey değişmedi. İndirme sırasında herhangi bir hata ile karşılaşmadım. Mandrake klasöründeri 4 dosyayı da W2K altında standart MS programı ile indirdim. Dosya boyutlarının farklı olmasının sebebi nedir ya da ben birşeyleri yanlış mı yapıyorum? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Saygılarımla,

    Emre KARAYAZGAN
    I. U. Electrics & Electronics Engineering
    PS: Please do not "REPLY" my e-mails. If you want to answer my e-mail, please compose a new one !!!