[linux-donanim] Re: usb memory bar driver

---------

From: Orkun \ (karatekid@softhome.net)
Date: Sat 15 Feb 2003 - 14:40:42 EET

    > (bu soru banaysa)
    Evet anlaşılan sorular karıştı. :)
    > linux'ta kullanilan her arabirim mount edilir (sabit disk, modem)
    > sizin de cubugu taktiktan sonra disketi mount eder gibi cubugu mount
    > etmeniz gerekir
    > mkdir /mnt/cubuk
    Benimde anlatmak istediğim buydu. Olmayan bir directory'e mount etmeye
    çalışılabiliyor diye düşündüm.
    > mount -t auto /dev/sda /mnt/cubuk
    > cd /mnt/cubuk
    > (afedersiniz bunlari yaziyorum cunku ifade edemedigimi dusundum)
    > neticesinde cubuktaki bilgilere erisirsiniz. cubugun muhtemel dosya
    > sistemi de vfat'tir (windowslar gorsun diye.)
    > /dev/sda hata verirse muhtemelen 1. usb yuvasina degil de ikinci
    > veya ucuncu yuvaya takmissinizdir, lutfen /dev/sdb, /dev/sdc olarak da
    > deneyin.=20
    Bunu denemek mantıklı olur fakat teker teker mount etmek yerine /dev/sda
    /dev/sdb /dev/sdc dizinlerine girmeye çalışın. Eğer hata invalid türü
    bişeyse bir başkasını deneyin. Hata girilemez gibi birşeyse mount etmeyi
    deneyin. Sanırım bu şekilde olabilir. Com portlarında bi kere tecrübe
    yaşamıştım bu şekilde.