[linux-donanim] Re: usb memory bar driver

---------

From: Ozan Eren Bilgen (mavi@gsu.linux.org.tr)
Date: Sat 15 Feb 2003 - 09:39:59 EET

    (bu soru banaysa)
    linux'ta kullanilan her arabirim mount edilir (sabit disk, modem)
    sizin de cubugu taktiktan sonra disketi mount eder gibi cubugu mount
    etmeniz gerekir
    mkdir /mnt/cubuk
    mount -t auto /dev/sda /mnt/cubuk
    cd /mnt/cubuk
    (afedersiniz bunlari yaziyorum cunku ifade edemedigimi dusundum)
    neticesinde cubuktaki bilgilere erisirsiniz. cubugun muhtemel dosya
    sistemi de vfat'tir (windowslar gorsun diye.)
    /dev/sda hata verirse muhtemelen 1. usb yuvasina degil de ikinci
    veya ucuncu yuvaya takmissinizdir, lutfen /dev/sdb, /dev/sdc olarak da
    deneyin.=20

    -- OE