[linux-donanim] Re: adsl modem arkasindaki bilgisayar

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 16:41:07 EST

    On Mon, 2003-12-22 at 23:00, Onur Kucuk wrote:
    > Merhaba,
    >

    > Oncelikle verilen cevaplar icin tesekkur ederim.,
    >

    > Modemi bridge modunda calistirmayi bir turlu beceremedim. Web arayuzunden cesitli denemeler yaptim ama nafile.
    >
    > Modemin gordugum kadariyla telnet vs. erisim destegi yok.
    >
    > Google da faydali olmadi.

    Modemin telnet erisimi olmasi gerekmiyor. Yapacaginiz herseyi web
    interface uzerinden yapacaksiniz. Siz once modemin web interface'ine
    girip giremediginizi bildirin.

    > pppoe ayarlarini yapip adsl-start verdigimde en fazla ulasabildigim sonuc
    >
    > pppoe timeout waiting for PADO packets
    > pppd LCP: timeout sending Config-Requests
    >
    > tabi bu hata kanimca modemin dogru ayarlanamamis olmasindan dolayi oluyor.
    >
    > Ben bu coreces 3113 un ayarlarini nasil yapmaliyim ? :)

    Bu adima gelmeden once, modemin web arayuzunden gerekli ayarlari
    yapmalisiniz. Yapacaginiz is normail Turk Telekom ayarlarini yapmak,
    ancak protokol olarak pppoA veya pppoE yerine yanlis hatirlamiyorsam
    Bridged LLC'yi secmek. Bir de NAT'i disable edin. Bunu yaptiktan sonra
    tekrar adsl-start'i deneyin.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar