[linux-donanim] Re: adsl modem arkasindaki bilgisayar

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 16:00:15 EST

     Oncelikle verilen cevaplar icin tesekkur ederim.,

     Modemi bridge modunda calistirmayi bir turlu beceremedim. Web arayuzunden cesitli denemeler yaptim ama nafile.

     Modemin gordugum kadariyla telnet vs. erisim destegi yok.

     Google da faydali olmadi.

     pppoe ayarlarini yapip adsl-start verdigimde en fazla ulasabildigim sonuc

     pppoe timeout waiting for PADO packets
     pppd LCP: timeout sending Config-Requests

     tabi bu hata kanimca modemin dogru ayarlanamamis olmasindan dolayi oluyor.

     Ben bu coreces 3113 un ayarlarini nasil yapmaliyim ? :)

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>