Re: [Linux] msi 510c dizüstü bilgisayar'da kilitlenme

From: Hasan Karaboga (hakabon@gmail.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 14:38:03 EEST

Teşekkür ederim,
ben de arkadaşların önerdiklerini uygulamıştım ama bir sonuç alamadım,
cpufreq dediğiniz bir program mı, onu kullanıyormuyum bilmiyorum,
ama ilginç olan knoppixi pardusu denedim hiç sorun olmadı,
hatta gelecek linuxu kurdum o da çalışıyor,
ama suse mandriva sorun çıkarıyor,
ubuntuyu kurdum o da açılmadı, linuxnet dergisinşn verdiği fedorayı kurmaya
çalıştım,
kernel panic hatası verdi onu da kuramadım.

26.09.2005 tarihinde Gürkan Vural <gurkan.vural@gmail.com> yazmış: