Re: [Linux] msi 510c dizüstü bilgisayar'da kilitlenme

From: Gürkan Vural (gurkan.vural@gmail.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 14:19:36 EEST

Hasan Karaboga'nın msi 510C ile sorununu listede tesadüfen görünce cevap
vermek istedim. Aynı cihazdan bende de var sorun tahmininen ekran kartı ya
da fazla ısınma ile ilgili değil. Eğer cpufreq kullanıyorsan dothan
işlemciler için kernel desteği henüz yeterli değil. Cpufreqi disable ederek
ya da module olarak derlenmişse module unload ederek denemeni tavsiye
ederim. Eğer sorun cözülürse cpufreq için bir patch yollayabilirim. Bu
cihazda bugüne kadar gördüğüm eksiklikler şöyle:
- PCMCIA slotu üzerinden çalışan Memory Card Reader desteklenmiyor.
- ACPI battery ve AC/adapter için event yaratmıyor.
- SMB/bus gizlenmiş durumda kernel patchlenip enable edildiğinde de
lmsensors ile listen edilebilecek bişi bulamadım.

--
gürkan