Re: [Linux] SuSE'de YAST ile APT

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 22 Sep 2005 - 22:01:04 EEST

Per 22 Eyl 2005 21:24 tarihinde, Tolga Guver şunları yazmıştı:
> merhaba,
Merhabalar,

> SUSE'de program guncellemeleri ve yeni program yukelemeleri icin
> YAST'i da apt'yi de kuullanabilmek mumkun, ancak bu iki sistemin
> birbiri ile cakismasi ya da uyumsuzluk yaratmasi mumkun mudur?
>
> yani zaman zaman program guncellemeleri ya da yuklemesi icin YAST'i da
> kullanacak birisine apt'yi kullanamasini onerebilir miyiz?
> yoksa bu iki programdan birini tercih etmeli ve hep oyle mi devam
> etmelidir.

Her ikisini de kullanabilirsiniz.
Uzun zamandır SuSE'de hem YaST hem apt kullanıyorum, herhangi bir uyumsuzluk
ya da çakışma yaşamadım.
YaST'a gerekli FTP adreslerini eklediğiniz de zaten iki uygulamanın da
yapacağı işlem sonuç olarak aynıdır.

--
	Arda Çetin
http://arda.linuxmarket.org