Re: [Linux] windows partitionu son durum

From: Kaya Ademoğulları (kaya@fonem.com.tr)
Date: Wed 21 Sep 2005 - 13:07:15 EEST

herkese selam.
http://linux-ntfs.sourceforge.net/rpm/instructions.html adresindeki
adımları uygulayarak, tabi öncelikle ntfs dosya sistemi ile ilgili
işlemleri destekliyecek çekirdek sürümünü indirip kurarak ntfs hdiski
sisteme dahil etmeyi başardım. yalnız ntfs hdiske linuxtan birşeyler
yazdırmayı öyle ya da böyle bir türlü uygulayamadım.

merak eden olursa uyguladığım adımları gönderebilirim.

ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Başarılar.