Re: [Linux] kde kurulumu

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 22:46:51 EEST

Sal 06 Eyl 2005 20:39 tarihinde, mustafa mustafa şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
Merhabalar,

> Mandriva da kde 3.3.2 kullaniyorum.3.4.x sürümünü kurmak
> istiyorum.Bunun için hangi paketleri indirmeliyim ve nasil kurabilirim.
> Bana bu konuda yardimci olabilecek arkadaşlara şimdiden
> teşekkür ederim.

Sisteminizi urpmi ile güncellerseniz, büyük olasılıkla KDE de
güncellenecektir.
Ya da sadece KDE'yi güncelleme şansınız var. Bunun için A'dan Z'ye URPMI[1]
dökümanını kumanızı tavsiye ederim.

[1]
http://belgeler.linux-sevenler.org/index.php?action=artikel&cat=73&id=248&artlang=tr&highlight=urpmi

--