[Linux] Hylafax...

From: Ercin Certel (ecertel@ticaretnet.com)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 10:07:38 EEST

Red hat 9.0 kurulu bir makinam var. hylafax kurdum sorunsuz olarak kuruldu. ayarlarınıda bana verildiği gibi yaptım fakat ne otomatik olarak cevap veriyor. nede windows clientlardan fax gönderebiliyorum. clientlardan gönderdiğim zaman hep kuyruğa atıyor. yardım ederseniz çok sevinirim. teşşekkürler....