[Linux] SUSE 9.3'de KCron kayıt hatası?

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Thu 01 Sep 2005 - 13:27:03 EEST

Selamlar,
SUSE 9.3 kullanıyorum ve KCron ile haftanın beş günü root olarak
çalıştırırlması gereken bir yedek alma dosyam var. Yarlamaları yapıyorum
ancak kayıt tuşuna bastığımda "Unable to update cron file" mesajı geliyor.
Fakat yapmış olduğum düzenlemeyi KCron'dan çıkıp tekrar girdiğimde
görebiliyorum. fakat /etc/crontab doyasında eklemiş olduğum yedek alma
satırını göremiyorum. KCron normalde nereye kayıt atıyor? Ve cron dosyasını
güncelleyememe hatası ne olabilir.

Bu arada root olarak çalışıyorum...

Teşekkürler,
Mucip:)