RE: [linux] acil

From: N.Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Wed 26 Oct 2005 - 08:47:06 EEST

Selamlar,

DNS ler /etc/resolv.conf dosyasinda tanimlanir.

Bu dosyanin izinlerinde problem varsa, normal kullanicilar DNS
bilgilerine erisemediklerinden
internete cikamayabilirler.

Eger dosya izinlerinde problem varsa (rw,r,r olmali)
chmod 644 /etc/resolv.conf
ile olmasi gereken izni verebilirsiniz.

Iyi calismalar.

--
N. Ersen SISECI
http://www.enderunix.org

OS: FreeBSD 5.4-RELEASE-p6 Mail Client: Gnome evolution-2.2 2.2.1.1