RE: [linux] acil

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Wed 26 Oct 2005 - 10:47:19 EEST

Çrş, 2005-10-26 tarihinde 08:22 +0300 saatinde,
Ahmet_Yildirimtepe@D2.com.tr yazdı:
> Dial-Up modem kullanarak Ahmet acountu ile internete baglanamiyorum. Daha dogrusu baglaniyorum ama resolv etmiyor dnsleri. Root iken sorun cikmiyor.. kac gundur ugrasiyorum olmuyor...
>

> Knoppix i harddisk de kullaniyorum.
Merhaba,
Hatırladığım kadarıyla eski sürümlerden birini kullanırken benzer bir
sorun yaşamış ve kullanıcının üye olduğu gruplar ile ilgili çözüm
uygulamıştım (dialout veya dip grubuna üyelik gibi!?).
Knoppix'in hangi sürümünü kullanıyorsunuz? Ahmet kullanıcısı hangi
gruplara üye?
Ahmet kullanıcısının ön tanımlı üye olduğu gruplar aşağıdaki gibi
olmalı:
audio,
cdrom,
dialout,