Re: [Linux] Suse 10.0'da ADSL problemi

From: Op.Dr.Ilhan Akaslan (iakaslan@ttnet.net.tr)
Date: Mon 24 Oct 2005 - 01:09:57 EEST

Sevglil kardesim..
Genele yazacagim ama üyelik sifrem gelmedi.. Dayanamadim.. Bir isletim
sitemi düsünün ki.. ADSL yi görüp otomatik beni nete baglayamiyor.. Bende
dün yükledim 10,0 ama neler neler eksik.. Bende baglanamadim.. 2. Q-türkçe
klavye olmuyor..3-Ekran rezolusyonu degismiyor..4-kullanicida CD ve DVD
görünürken.. kullanilmiyor ancak root kullanir diyor. Roota geçiyorsun Cd ve
DVD rom yok oluyor.. TV karti taninmior.. eeeeeeeeeeeeeee ne kaldi daha..
Win95 den de çok geri bir isletim sistemi.. Çok amatörce hazirlanmiss.
Seytan otur kendi isletim sistemini kur diyro ya..Neyse ömür yetmez..Kolay
gelsin yine de çözüm buldukça önerilerini beklerim.. kolay gelsin.