[Linux] Bilgi Güvenliği Forumu

From: Tansu Günay (tansugunay@gmail.com)
Date: Sun 23 Oct 2005 - 12:17:36 EEST

Arkadaşlar reklama girer diye şu ana kadar bu listeye bir duyuruda
bulunmadım. Bilgi güvenliğiyle ilgili bir forum açtık ve linux
hakkında çok yetersiz. Helbuki ben bir Suse kullanıcısı olarak, en az
windowsa yer verdiğim kadar linux'a da yer vermek istiyorum forumda.
Bu konuda destek istiyorum. Her ne kadar iki yılı aşkındır linux
kullanıyor olsamda linux işletim sistemlerini güvenliği hakkında bu
foruma yazı yazacak kadar bilgili değilim. Velhasıl ilgili ve bilgili
arkadaşlardan bu forumdaki linux güvenliği bölümünün geliştirlmesi
adına yardım istiyorum.
Sevgiler
www.doctus.net

--