RE: [Linux] yahu biri yardim etsin

From: Ahmet_Yildirimtepe@D2.com.tr
Date: Tue 18 Oct 2005 - 16:50:33 EEST

Bunu kullanmam gerektigi icin kullaniyorum. Ayrica yeni bir Linux
kullanicisiyim. Ben bu user a nasil yetki verecegim?

Benim problemim tam olarak su,
root ile duzgun giriyorum ancak user ile giremiyorum. Bende ppp
altindaki dosyalari staff grubuna atim simdi baglanti kuruyor ama
sayfalari resolv etmiyor cok acaip bi durum. /etc/resolv.conf dosyasini
stuff a atsamda ona ne bisi yazabiliyorum nede onun icerigini userdayken
gorebiliyorum. Belki sorun budur diye dusundum. Ben bu user a ppp
kullanim hakki nasil verebilirim?