RE: [Linux] flood

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 08:24:54 EEST

Herkes gider Mersine IE gider tersine. Bu MS in tipik bir davranisi.
Ancak bir Lin versiyonu cikarmiyacaklarini cikarirlarsa bile bunun altinda
bir bit yenigi olacagini tahmin ediyorum.

Wine ile calistirma yontemine gelince
http://appdb.winehq.org/appview.php?appId=25 bu adreste her versiyonun nasil
calistigi anlatilmis.