[Linux] flood

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 06:20:36 EEST

flood ile ilgili bilgi bulmakta zorlanıyorum, çok detaylı example dosyalar geliyor ama
spesifik bir konuda bilgiye ihtiyacım oldu,
bir modülü test etmem için flood yaparken referer bilgisi taşımam gerekiyo. bunu
nasıl çözerim? birde php'den referer için bişiy mi yazsam dedim kendime? ama rfc okumak
istemiyorum bir referir için.
Bu arada referir ne refermez

Bide son olarak kaç kişi şöle güzel bir formumuz olsun ister, bende allah
azaltmasın okumadığım 4800 mesaj gözüküyo!