[Linux] yeterli mi?

From: Osman S. Borutecene (osman2@visnum.com)
Date: Wed 05 Oct 2005 - 10:08:16 EEST

Merhaba arkadaşlar, bir konuda fikrinizi almak istiyorum:

http://jefe.hayatkisa.com/2005/10/03/linux-windows-catismalari-1/
adresinde işletim sistemleri ile ilgili bilişim tecrübesi zayıf olan bir
kitleye bazı şeyler anlatabilmek için böyle bir diziye başladım. Sizce
bu yeteri kadar anlaşılır ve açık bir dil olmuş mu? Bunların içine
neleri katmam gerekir? Özellikle linux üzerinde bilgi sahibi olmadığınız
zamanları hatırlayarak cevaplarsanız memnun olurum.

Burada amaç okuyanları unix alimi yapmak değil, kabaca ne olup bittiğini
anlatmaya çalışmak.

Şimdiden teşekkür ederim.