[Linux] Suse çevrimdışı güncelleme

From: Tansu Günay (tansugunay@gmail.com)
Date: Sat 01 Oct 2005 - 19:30:22 EEST

Merhabalar,
Bir kez daha Suse ile ilgili birçok sorunuma çözüm bulanlara danışmaya
karar verdim,
Şimdi durum şu, iki makina var, birini ortak kullandığımız için XP
kurulu ve limitsiz adls e sahip, diğeri benim sistemim sadece Suse 9.3
kurulu ve kotalı adsl var. Bazı sebeplerden Suse yi yeniden kurmak,
yada suse nin yanına başka bir dapıtım kurmak gerekebiliyor. Ancak
herseferinde limitli adsl ile bunların güncellenmesi büyük bir problem
oluyor.
XP ile update download edip kurabilir miyim, bu arada xp ile suse
kurulu makinalar ayrı kıtalarda. yani limitsiz adls i suseye
bağlayamam.
Suse 9.3 için şu updateleri xp den indirim taşınır harddisk ile
taşıyarak kurabilirmiyim, suse güncellenmiş olur mu,
http://www.novell.com/linux/download/updates/93_i386.html
Ve ya başka daha kolay bir yol var mı, Bu sitede ki angi dosyalar
update? çünkü üçer tane var, patch ve src olarak her dosyanın
farklıları var. Hangilerini kurmam gerekiyor.
Ve en önemlisi daha kolay bir yol var çevrimdışı güncelleme için.
Bir soru daha şu anki 9.3 Pro yu, opensuse 10 çıktığında ona
yükseltlebilir myiyim, yoksa yeni kurlummu yapmam gerekir.
Herkese şimdiden teşekkürler
Bu kadar soruya kitap yazamam derseniz, beni ekleyin, ben zaman zaman
başınızı ağrıtırım.
sevgiler
Tansu Günay
tanssu@msn.com