Re: [Linux] İnternet radyoları

From: zekeriya akyildiz (zekeriya.akyildiz@gmail.com)
Date: Mon 28 Nov 2005 - 14:48:36 EET

mplayer ile mms dinlenebiliyor ayrıca izlenebiliyor , sanırım port açmanız
gerekecek. Ama size tavsiyem geçen gün tanıştığım VLC media player her türlü
dosyayı açıyor, yarım kalmış ve bozuk dosyaları bile ayrıca bu dosyaları
okurken takılma filanda yapmıyor aklınızda bulunsun dedim.
http://www.videolan.org/