[Linux] İnternet radyoları

From: yusuf karagol (yusuf.lkd@gmail.com)
Date: Mon 28 Nov 2005 - 12:17:34 EET

İnternetten, mms protokolünde yayın yapan radyoları dinlemek için ne
yapabilirim?

http üzerinden yayın yapan radyoları mplayer sayesinde dinleyebiliyorum.
{"mplayer http://66.98.238.8/chtt" şeklinde}

Ancak windows'tayken dinleyebilmeme rağmen, linux'te mms üzerinden
radyoları {mms://212.175.166.3/radyo4 gibi} dinleyemiyorum.
totem, xine, mimms, mplayer, realplay ile zorladım ancak sonuç alamadım...

xine gerekli pakete sahip olduğunu iddia ediyor (xineplug_inp_mms.so) ama ....
"xine mms://212.175.166.3/RADYO3" komutunu işletince:

"There is no input plugin available to handle
'mms://212.175.166.3/RADYO3'." gibi bir uyarı ve
"The connection was refused. Check the host name. () "
şeklinde ikinci bir uyarı veriyor.

ayrıca mms'in 1755. portu kullandığı bilgilerine rastladım ancak
windows'ta radyo4'e bağlandığımda 544'ü (rtsp) kullanıyordu.

help!