Re: [Linux] Re: Linux Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 27

From: abdullah anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 24 Nov 2005 - 08:47:07 EET

benim suse yukledigim her bilgisayarda her sey otomatik taniniyor oldugundan sizin durumu tam algilayabilmis degilim. ankara'da olsaniz sizle bir gun harcayip suse ya da diger dagitimlari yuklemek guzel olurdu.

ancak burdan yardim edemiyorum. kusura kalmayin.

eger ankaraya gelirseniz ve bilgisayarı (kasasini) getirirseniz sizle bir atolye calismasi yapariz.

dostlukla,
abdullah

Op.Dr.İlhan Akaslan yazmış:

Arkadaşım kusura bakmayın Ben windows kullanıyorum ve yaklaşık 6 aydan beri
pasif olarak sizleri izliyorum.. İnternetten Gelecek Linux 3,0 aldım kurdum
hiçbirşeyi tanıtamadım.. herkes o geri bir sürüm sen ileri birşeyler al
dediler.Ama internete girdim.. Sonra bir arkadaştan suse 10,0 aldım kurdum..
İnternete dahi giremiyorum.. Bir arkadaş fişini takmıyorsun espirisinde
bulundu.. Ne yapayım yaaa fişini bulamıyorum. Altımda Porche var ama anahta
yok neye yarar .. harwearim tabii ki windows a uygun inanıyorum ki bişr defa
her bir şeyi tanıtsam çökmeden yıllarca kullanacağım bir sistem olur ama ne
fayda.. Korkumdan windowsuda kaldırmayorumm.. Biri yardım iste yağmur gibi
akar demişti ama kiimseden seste çıkmadı ne yapayım.. Fikriniz ve
yardımınız..???