[Linux] Re: Linux Toplu Mesajý, Sayý 14, Konu 25

From: Rüþtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Tue 22 Nov 2005 - 14:35:47 EET

soyle ki makina ram i tam kullanirsa swap a gecemeden muthis agirlasiyordu.
o kadar ki desktopta yeni bir program calistirmak olanaksiz oluyordu.
sonradan xserver i restart etmeyi denedim . simdi ram kullanimindaki
tum anormallikler
gitti.oyleki makinanin ram isgali dustu ve ramde epey bi bosluk olustu.
bunu doldurursam swap a geciyor makina biraz agirlasiyor ama eskisi gibi degil.
 fakat makinayi restart edersem eski haline geliyor..
yani yapmam gereken makinayi actiktan sonra bir de xserver i restart etmek
bu anlamsiz karmasa ya xorg dan yada gnome dan kaynaklaniyor olabilir.
bilgisi olanlarin bilgilerini paylasmasi hepimiz icin yararli olabilir.
saygilar,
rustu