RE: [Linux] bir sorum var

From: 1 2 (cxa1191s@hotmail.com)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 09:31:49 EET

Tekrar merhaba.

Bahsetmiş olduğunuz görme engelliler için linux dağıtımını sanırım buldum. Bu akşam evimde kurup denemeyi düşünüyorum. Ayrıca debian dağıtımları içinde de bir dağıtım buldum ama kurduğumda beklediğim sonucu vermedi. Knoppix dağıtımını ise bilgisayarıma çekmeye devam ediyorum; dediğim gibi sunucusu biraz yavaş.

Sonuççıktıkca size ulaştırtmaya çalışacağım. Kolay gelsin