[Linux] xerox usb yazıcı problemi

From: Koray Bostancı (koray.bostanci@gmail.com)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 10:16:59 EET

Merhabalar,

Xerox Phaser 3121 bir lazer yazıcı satın aldım. Ancak bağlantı konusunda
problem yaşıyorum.

Yazıcıyı usb'den bağladım. Kernel (2.6.14-2-386) modüllerimde usblp
modülünün yüklü olduğunu görebiliyorum. Ancak yazıcıyı bir türlü
çalıştıramadım CUPS ile.

Yazıcının sürücülerini kendi cd'sinden kurmayı denedim ancak bu sefer de
"glibc" paketi ile alakalı bir hata aldım.

---
./setup.sh: line 143:  6129 Parçalama arızası       "$setup" "$@" 2>>$NULL
The setup program seems to have failed on x86/glibc-2.1
---

Kurulum için gereksinimler kısmında `gtk+ 1.2` nin gerekli olduğu belirtilmiş. Ki Debian GNU/Linux sistemimde libgtk2.0-0, libgtk2.0-bin, libgtk2.0-common paketleri kurulu.

Ek bilgi olarak şunu da belirtmekte fayda var sanırım. Windows ortamında yazıcı çalışıyor ancak birkaç sayfadan fazla çıktı gönderdiğimde sadece ilk sayfayı basıp kalıyor.