Re: [Linux] selam

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 20:16:58 EET

Merhaba,

- Pardus icin kendi listelerini kullanmaniz daha cok ilgili insana
ulasmanizi saglar
- Pardus icin gayriresmi bir kac forum sitesi acildi ve coktan epey
mesajla doldular. Yeni bir forum baslatmak yerine onlara katilimci olmak
bilgiye ulasmak isteyenleri daha az yoracaktir eminim. Mesela ben Gentoo
forums'a bayiliyorum, 100.000 üzerinde kullanıcısı ve milyonlarca
mesajlık arşiviyle tüm sorunlara çözüm bulunabiliyor.