[Linux] selam

From: BraveEyes Size Mail gönderdi (tebessum@tebessum.web.tr)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 19:46:15 EET

Uzun zaman Linux'un çeşitli sürümlerini kurup denedim. Ama nefret ettiğim türkce karakter sorunlarından dolayı sonunda vazgectim. Taki PARDUS'u duyana kadar..

Bir web sitemiz ve üzerinde Bir forum'a sahibim. PARDUS ilk çıktığı andan itibaren tüm deneyimlerimi bu forumda yazmak ve paylaşmak iistiyorum.Benim gibi düşünen linux severlerden bana katılmalarını bekliyorum.

Sitemize üye olmak isterseniz. WWW.TEBESSUM.WEB.TR

eğer Forumda PARDUS-LINUX kısmında moderator olmak isterseniz. bana lutfen yazınız..
Amacım PARDUS un son kullanıcı tarafından tüm sorunlarını sergileyip çözümler sunabilmek ve PARDUS u herkesin kullanabileceği bir sekilde görmek.

Sevgiler..

BraveEyes