Re: [Linux] bir sorum var

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 15:26:23 EET

Merhaba,

Windows üzerinde kullanmış olduğunuz programlara karşılık gelen Linux
uygulamaları var ve bunu google'de aratıp bulabilirsiniz. Örneğin mIRC
için Xchat veya BitchX, MS Office için OpenOffice ve de IE Explorer için
Mozilla, ICQ uygulamanız için Licq gibi windows karşılığı Linux
programları bulunmaktadır. Windows üzerinde kullanmış olduğunuz .exe
uzantılı programlar Linux üzerinde ancak ve ancak VMware gibi bir
uygulama ile windows bölümü kurularak çalıştırılabilir. Skype için
karşılık gelen uygulama vardı. Araştırırsanız bulabilirsiniz.

Saygı,

Kai