Re: [Linux] bir sorum var

From: Ahmet Yıldız (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Sat 19 Nov 2005 - 23:09:47 EET

Bazı programlar skype örneğinde olduğu gibi windows, linux ve mac için
yazılıyor. windows uzantılı programlar exe , linux ise rpm, tar gibi
oluyor. eğer program sadece windows için yazılmışsa,linux de windows
uyumlu programları çalıştırabilmen için yapılmış wine programı sayesinde
diğer programları çalıştırabilirsin. Ancak buna ihityaç duyacağını
sanmıyorum.

Sat, 19 Nov 2005 22:59:31 +0200 tarihinde lale akcan <l.akcan@gmail.com>
şöyle yazmış:

--