Re: [Linux] Debian ve Laptop v2.0(YENI !!!)

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Mon 30 May 2005 - 10:07:57 EEST

Merhaba;

Sat, 28 May 2005 01:58:06 +0300 tarihinde
Tolga Onbay <tolgaonbay@gmail.com> yazmis:

> Selamlar millet,
>
> Daha önce gönderdiğim "Debian + Laptop" mesajına verdiğiniz cevaplar
> için çok teşekkürler. Bu mail'i debian ile gönderiyorum :D
>
> Laptop'un üzerinde birkaç tuş var. Bunlar :
> *Wireless On/Off
> 2. Intel Wireless 2200BG'yi debian'a tanıtabildim. Ardından
> kwifimanager'i kurdum. kwifimanager'i açtığımda kartı bulabiliyor.
> Çalışıp çalışmadığını deneyemedim. İşallah yarın deneyeceğim. Sorun
> ben bu wireless on/off tuşuna bastığımda wireless'in etkin hale
> gelmesini istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Bu konuda ayri bir projeye rastlamistim, bu cins bir tusla henuz karsilasmadigim icin deneyemedim ama belki isinize yarar :

http://rfswitch.sourceforge.net/

Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin@fisek.com.tr

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693