[Linux] Debian ve Laptop v2.0(YENI !!!)

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Sat 28 May 2005 - 01:58:06 EEST

Selamlar millet,

Daha önce gönderdiğim "Debian + Laptop" mesajına verdiğiniz cevaplar
için çok teşekkürler. Bu mail'i debian ile gönderiyorum :D

Laptop'un üzerinde birkaç tuş var. Bunlar :
*Wireless On/Off
*Mute
*Sound Up
*Sound Down

1. Bu tuşlara görevleri nasıl atayabilirim.

2. Intel Wireless 2200BG'yi debian'a tanıtabildim. Ardından
kwifimanager'i kurdum. kwifimanager'i açtığımda kartı bulabiliyor.
Çalışıp çalışmadığını deneyemedim. İşallah yarın deneyeceğim. Sorun
ben bu wireless on/off tuşuna bastığımda wireless'in etkin hale
gelmesini istiyorum. Nasıl yapabilirim?

3. Debian'ı yükledikten sonra laptop'ta aşırı bir ısınma oldu. Bende
söyledikleriniz doğrultusunda acpid yi yükledim. Şu an ısıyla alakalı
hiçbir problemim yok. Acaba konfigürasyon yapmam gereklimi???

4. Görüntü alabiliyorum ama xserver vesa üzerinde çalışıyor. Ekran
kartıda paylaşımlı Intel Graphics Accelerator ... 900. Bu ekran kartı
için bir driver varmı?

5.bide yine mesajıma karşılık veren bi arkadaş laptop_mode diye bir
paket önermiş. Bunuda apt ile kurdum, konfigürasyon gereklimi?

Çok uzun oldu umarım sizi sıkmam. Çok teşekkürler. Iyi çalışmalar